حماقت اسراییل مقابله به مثل وحشتناكی در پی دارد
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا به نقل از سپاه نیوز، سرتیپ دوم پاسدار 'رمضان شریف ' روز سه شنبه در همایشی با اشاره به عدم توانایی دشمن برای اجرای تهدیدات علیه كشورمان اظهار داشت : جمهوری اسلامی ایران از توان، اقتدار و ظرفیت‌های بالایی در مقابله با تهدیدات برخوردار بوده و به همین دلیل آمریكا و اسراییل جرأت حمله به ایران را ندارندچراكه در این صورت عواقب وحشتناك و غیر قابل تصوری برای آنها متصور خواهد بود.

وی با انتقاد ازبی توجهی اتحادیه عرب نسبت به فجایع بحرین تصریح كرد: قتل عام مردم بی‌گناه بحرین پیش چشم مردم دنیا مورد كمترین توجه نیست ولی نسبت به سوریه كه خط مقدم مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی است موضعی خصمانه گرفته می شود.

شریف باتاكید براین كه بنای حكومت‌های مستبد و ظالم دوام نخواهد داشت، افزود:درآینده‌ای نزدیك خشم انقلابی مردم عربستان دامن آل سعود راخواهد گرفت چرا كه بنای حكومت ظالم ویران خواهد شد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران از با ثبات ترین،امن ترین، مقتدرترین و سالم‌ترین كشورها بوده واز نعمت حكیم‌ترین و برترین رهبری در دنیای معاصر برخوردار است كه برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های خود همواره آماده و گوش به فرمان ولایت است.

مسوول روابط عمومی كل سپاه در ادامه افزود:ملت غیور ایران 33 سال است به پای آرمان‌های خود هزینه‌های زیادی كرده و به بركت هدایت‌های امام(ره) و رهبر معظم انقلاب در اوج اقتدار قراردارد، در حالیكه دشمنان ما در طول این سالیان روند نزولی داشته و در بدترین وضعیت نسبت به گذشته هستند.

وی با تشریح روند افول قدرت‌های جهانی گفت: قبل از انقلاب جهان معاصربا دو منبع پیام لیبرال دموكراسی آمریكا وغرب و پیام كمونیستی شوروی رو به رو بود كه درتقسیم‌بندی جهان آن روز مورد توجه مخاطبان قرار داشت ، اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفتمان امام(ره) كه برگرفته از قرآن كریم و فرهنگ اهل بیت(ع) است و اراده خداوندی بوده و با فطرت همه انسان‌ها با هرقوم و مذهب و گرایشی تطابق دارد، گفتمان پیروز دنیا شد.

شریف افزود: امروز بعداز 33 سال از آن روز اگر با نگاه علمی و منصفانه به وضعیت آمریكا در منطقه و جهان بنگریم به خوبی افول این ابرقدرت پوشالی را می‌بینیم به نحوی كه پایگاه‌های این كشور در منطقه و جهان از دست رفته و منفور ملت‌ها شده است.

وی قتل، غارت، كشتار، ناامنی و بی‌ثباتی را محصول حضور آمریكا در هرنقطه از جهان عنوان كرد و اظهار داشت: حضور آمریكایی‌ها پس از 10 سال كشتار مردم عراق و افغانستان به بهانه دموكراسی و در واقع برای جلوگیری از نفوذ انقلاب در منطقه حاصلی جز ویرانی و بی‌ثباتی برای این كشورها نداشت و با ذلت و خواری هم مجبور به ترك عراق شدند.

مسوول روابط عمومی كل سپاه در ادامه با اشاره به هجمه‌های فرهنگی و جنگ نرم دشمن علیه نظام گفت: دشمنان ما به عمق اراده مصمم ملت ما برای دفاع از ارزش‌هایشان پی برده‌اند و برای نفوذ و مقابله با این اراده مستحكم سعی دارند با هجمه‌های تبلیغاتی، هیاهوی رسانه‌ای و القای فرهنگ خود ،ارزش‌های دینی و ملی ما را بشكنند.

وی ادامه داد: بیش از 80 درصد از شبكه‌های ماهواره‌ای غرب ماموریت دارند بنیاد خانواده و اعتقادات مردم بویژه جوانان را هدف قرار داده و ارزش‌های ضد دینی را در جامعه ترویج كنند و این كار را منظم، منسجم و هماهنگ در قالب سایت‌ها ، خبرگزاری‌ها و شبكه‌های ماهواره‌ای انجام می‌دهند.

شریف با اشاره به نظرسنجی یك موسسه آمریكایی در سطح 10 كشور خاورمیانه گفت: در این نظرسنجی هدفمند بیش از 90 درصد مردم این كشورها اعلام كرده‌اند كه با انقلاب اسلامی ایران دشمنی نداشته و اسراییل و آمریكا را دشمنان اصلی خود نامیده‌اند و این بیان كننده عمق استراتژی جمهوری اسلامی و سقوط هژمونی آمریكا در منطقه است چراكه گفتمان انقلاب ما حوزه راهبردی خود را در منطقه افزایش داده است.

وی گفتمان غرب را خارج از محور عقلانیت توصیف كرد و اظهار داشت: علیرغم اینكه رهبر معظم انقلاب اعلام كردند موضوع سلاح هسته‌ای در دستور كار ما نیست ولی چون منطق آنها بر ظلم و زور و اجبار است قبول نمی‌كنند كه از دانش هسته‌ای می‌شود استفاده بهینه و غیرنظامی كرد.

سردار شریف در تشریح دلایل ناكارآمدی گفتمان غربی در دنیا یادآور شد: گفتمانی كه بر پایه منطق و عقلانیت نباشد و تنها تامین منافع را در بر بگیرد هیچگاه موفق نیست همان گونه كه غربی‌ها 59 قطعنامه علیه اسراییل را وتو كردند ولی در قبال وتوی قطعنامه ناعادلانه علیه سوریه جنجال به پا كردند و یا در فلسطین در مقابل گفتمان مردمی حماس روندی غیر منطقی را در پیش گرفتند.

وی افزود: آمریكایی‌ها سالیان گذشته ترور را در دموكراسی بی‌مفهوم و مطرود اعلام می‌كردند حال آنكه اخیرا از این واژه برای تامین منافع خود بهره برده و در كنگره آن را رسما تایید و اعلام می‌كنند.

مسوول روابط عمومی كل سپاه با اشاره به حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن گفت: دیدن این تصاویر نشان دهنده اوج اقتدار نظام بود و به مدعیان دموكراسی و آزادی این پیام را می‌دهد كه دورانی كه در اتاق‌های در بسته راجع به سرنوشت ملت تصمیم می‌گرفتید به سر آمده است.

سردار شریف دشمنان انقلاب اسلامی را بازنده جنگ نرم عنوان كرد و اظهار داشت: ما تنها كشوری هستیم كه رزمندگانی دوره دیده در كوران حوادث و جنگ داریم، بنابراین دشمنان نه در حوزه جنگ سخت و نه در حوزه جنگ نرم نخواهند توانست اراده ملت قهرمان ما را خدشه‌دار كنند.

سیام **1708 1568





:: برچسب‌ها: آسیا ,
:: بازدید از این مطلب : 492
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: